Фінансовий Контроль

Всеукраїнський науково-практичний журнал

Вхід / Реєстрація

Journal

Підтримаємо наш журнал – стаємо його активними читачами

Дата розміщення новини: 2019-03-05

Державне підприємство «Державне управління комплексного забезпечення» Державної аудиторської служби України уповноважене виконувати функції редакції друкованого засобу масової інформації – журналу «Фінансовий контроль».
На шпальтах журналу активно надаються роз’яснення практично з усіх напрямів фінансово-господарської діяльності підприємств, організацій та установ. Матеріали, що публікуються в журналі, сприяють розвитку професійних знань та практичних навичок працівників бухгалтерського обліку фінансової звітності, а також прийняттю законних та ефективних управлінських рішень, що, як наслідок, забезпечує результативну діяльність об’єктів господарювання. Ці матеріали зорієнтовані на профілактику і недопущення порушень фінансової дисципліни підприємствами, установами та організаціями.
Два роки тому в редакції журналу «Фінансовий контроль» було повністю оновлено кадровий склад. Зараз в редакції працюють журналісти з фаховою освітою та великим досвідом роботи у різноманітних виданнях України. У минулому році було проведено перереєстрацію видання, згідно Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації». У виданні кардинально оновлено дизайн та художнє оформлення. Також з’явився новий підхід до текстового оформлення публікацій. Заголовки та підзаголовки матеріалів вибудовуються таким чином, щоб створити певну інформаційну інтригу, тобто, зацікавити потенційного читача обов’язково прочитати дану статтю.
Зовнішню обкладинку кожного номеру виконує професійний художник-дизайнер. Сьогодні можна впевнено сказати - зараз за художнім оформленням журнал відповідає міжнародним зразкам подібних видань. Щоб не бути голослівним наведу такий аргумент: якщо взяти будь-який номер журналу дворічної давнини і порівняти з сучасним «Фінансовим контролем», то це, як кажуть в Одесі, «две большие разницы».
В журналі введена принципово нова рубрика «Унікальна Україна». Це серія журналістських репортажів, покликаних, по-перше, злегка розбавити сугубо фахові матеріали, написані в діловому стилі, а, по-друге, популяризувати багатогранну унікальність різних куточків нашої Батьківщини. А це, відповідно – географія проживання передплатників журналу.
Нова рубрика вже має досить багато схвальних відгуків читачів, зокрема і працівників Держаудитслужби України.
«Фінансовий контроль» виходить за інформаційної підтримки Держаудитслужби України. Особливою цінністю для нас є позаштатні автори, з якими налагоджено постійний та тісний зв’язок. Ми їх поважаємо, бережемо і завжди шануємо. Стилістичні, фактологічні зміни до матеріалів редакцією вносяться виключно лише після погодження з авторами. До речі, конкретну і постійну допомогу на усіх етапах підготовки чергового номеру журналу, ми маємо від Максима Гущина, начальника відділу комунікацій, зв’язків з громадськістю. За що йому дуже вдячні.
За звітний період нами у березні 2018 року було підписано два договори з київськими рекламними агенціями , щодо розміщення реклами на сторінках журналу, але далі справа не пішла. За оцінками медіа-експертів, реклама починає приносити прибуток виданню, подібному «Фінансовому контролю», при тиражу від п’яти тисяч примірників і вище. По факту січневий номер «ФК» 2019 року побачив світ лише при накладі у 3285 примірників.
Враховуючи все це, варто допомогти виданню, яке ось вже 20 років творчо пов’язане з Держаудитслужбою України і постійно співпрацює з дописувачами, що мають активну громадську позицію, і не байдужі до нагальних проблем нашої країни.
У журналі «Фінансовий контроль» Ви не знайдете пустопорожньої писанини, тільки факти та конкретика – а це завжди у ціні. До прикладу: у січневому номері «Фінансового контролю» центральною статтею йде розповідь про результати перевірки Службою Укравтодору, які виявили мільйонні зловживання. А якість доріг – це одна з найбільш нагальних проблем України і стосується кожного з нас. До слова, на підсумках цієї перевірки закцентував увагу Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.
 
Також, щодо «плюсів» від зростання тиражу, (і відповідно збільшення фінансових надходжень за розміщення реклами) – це надало б нам можливість матеріально заохочувати авторів гонорарами за написання статей до журналу.
Керівництво Державного підприємства «Державне управління комплексного забезпечення» та редакція журналу «Фінансовий контроль» звертається до читачів, керівників державних відомств та структур з проханням підтримати наш журнал у передплатній кампанії 2019 року.
У зв’язку з цим нагадуємо і звертаємо Вашу увагу, що передплата журналу «Фінансовий контроль» на друге півріччя 2019 року триває до 16 червня 2019 року, а редакційну передплату можна оформити до 20 червня 2019 року у будь-якому варіанті: щомісячну або на півріччя чи рік.
 
Щодо теперішніх результатів передплатної кампанії 2019 року на «Фінансовий контроль», то ми не будемо називати наших «аутсайдерів» цього конче важливого для нас заходу. Оприлюднимо лише трійку безперечних лідерів: Полтава, Одеса і Львів. Так тримати!
 
Сергій Лук’янюк,
директор ДП «ДУКЗ»